אחרי טירוף ההופעות: עומר אדם נותן הצצה לטיול משפחתי עם יעל שלביה

עומר אדם יכול לנשום לרווחה אחרי ההצלחה האדירה של סבב ההופעות שלו בפארק הירקון וכעת, מנצל את הזמן לחופשה משפחתית בספרד יחד עם יעל שלביה. שלא כהרגלו, הוא אפילו חלק תמונות מתוקות מרגעים קסומים

עומר אדם, יעל שלביה
עומר אדם, יעל שלביה | צילום: אינסטגרם

איזה שבועיים מטורפים עברו על עומר אדם וכעת, כשהחג נגמר וכל בני ישראל חזרו לשגרה, החליט הזמר המסלסל לצאת לחופשה משפחתית מפנקת ולקחת את אהובתו יעל שלביה איתו. אחרי חמש הופעות מצליחות בפארק הירקון עם למעלה מ-120 אלף צופים, שהתקיימו למרות כל הדרמות שקדמו להן, בכל זאת, לא כל יום יש איום של מתקפת טילים מאירן - יצא אדם לברייק מהחיים בספרד היפה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

View this post on Instagram

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

משפחת אדם - ההורים יניב ושרון עם ילדים עומר, גל ורואי עלו על מטוס (סביר להניח פרטי) יחד עם שלביה למדינה הלטינית, לטיול של חופים יפים, שופינג, קולינריה טובה ומסיבות עד אור הבוקר. שלא כמנהגו, עומר שרגיל לשמור על כל מה שקשור בחיים הפרטיים שלו לעצמו, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו הצצה לרגעים אישיים, זוגיים ומשפחתיים בדרופ תמונות מתוק ממהלך הטיול. גם שלביה החליטה להשוויץ בפסק הזמן שלקחו מכל המצב במדינה, כשהעלתה תמונות שגרמו לנו להרגיש את הבריזה של הים בפנים. החבורה נראתה מאוד מרוצה, ואין ספק שאחרי כל העבודה הקשה שעשו בחודשים האחרונים, בין ההתגייסות לחיילים והמופעים המרובים מגיע להם קצת רגע של מנוחה.

View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

עומר אדם, יעל שלביה
הנשים של חייו. יעל שלביה עומר אדם ואמו ושרון | צילום: אינסטגרם
עומר אדם ואביו יניב
עומר אדם ואביו יניב | צילום: אינסטגרם