שמה את המשקעים מאחור? אנה זק לא פוסלת קמפיין עם נועה קירל

על אף היריבות הסמויה גלויה, אנה זק, שנבחרה לשמש כשגרירה למותג יחד עם נועה קירל ממש לא פוסלת צילומים משותפים ומודה "לגמרי אפשרי". האם הסולחה קרובה?

זמן צפייה: 01:57

נראה שהחיים של נועה קירל ואנה זק לעד ישיקו זו לזו. אחרי שהיו אמורות להופיע יחד בפסטיגל ונפגשו באירוע של טיקטוק, יש מצב שהשתיים עוד ייפגשו לקמפיין משותף. בדיוק כמו היוניקורן, גם זק נבחרה לאחרונה לשמש כשגרירה של אדידס בישראל והבוקר בצילומי קמפיין לקולקציית הקיץ לא פסלה צילומים משותפים. למרות שעוד אין שום דבר קונקרטי על השולחן, נראה שלפחות מהצד של זק אין שום מניעה לשילוב כוחות עם קירל, לככב יחד על אותו סט צילומים. "בטח למה לא?" ענתה אנה שנשאלה האם תצטלם יחד עם נועה והוסיפה "תמיד כשאנשים נמצאים באותה משפחה ויש אווירה טובה אז זה תמיד כיף אז לגמרי אפשרי".

למי שאולי שכח, זק מנהלת בימים אלו מערכת יחסים טרנס אטלנטית עם האקס המיתולוגי של קירל, יהונתן מרגי, המתגורר בימים אלו בלוס אנג'לס והצליחה אף לבלות איתו לאחרונה בארץ, לאחר שהגיע לביקור בפסח אחרון.  "היה לנו סוף סוף זמן לבלות ביחד וזה היה מאוד כיף כי אנחנו בדרך כלל מאוד רחוקים, שני קצוות של העולם אז היה מאוד כיף לבלות ביחד". האם היא חוששת לשלומו בגולה בעקבות האנטישמיות העולה והאם היא חושבת על לנסות את מזלה מעבר לים בעצמה? צפו בוידאו בראש הכתבה.

אנה זק
אנה זק | צילום: שי תמיר