"עשינו כל מה שאפשר בכדי להציל אותה": האובדן של ספיר בורגיל ואברהם אקלום

פחות משבועיים אחרי שאימצו אותה לחיק המשפחה, ספיר בורגיל ואברהם אקלום נפרדו מהגורה שלהם אס, לאחר שנדבקה בוירוס קטלני

ספיר בורגיל, אברהם אלקום
ספיר בורגיל, אברהם אלקום | צילום: אסף לב

כמעט שבוע חלף מאז הפכו ספיר בורגיל ואברהם אלקום למשפחה בת שלוש נפשות, כשצירפו לביתם כלבה מתוקה שהעניקו לה את השם "אס" אחרי התלבטויות רבות. במהלך כל השבועיים האחרונים שיתפו יוצאי "האח הגדול" ברשתות החברתיות שלהם תיעוד של הגורה החמודה ונתנו ההצצה לצופים איך הם יכולים לתפקד כהורים. אבל בצער רב, היום סיפרה בורגיל לעוקבים כי נאלצו להיפרד מחיית המחמד שלהם, פחות מחודש לאחר שאימצו אותה.

ספיר בורגיל, אברהם אלקום
ספיר בורגיל, אברהם אלקום | צילום: אינסטגרם

כתבות נוספות במדור סלבס:

"כשאתה מכניס נשמה חדשה לבית, כל הבית פורח סביבו...היה לנו שבוע מדהים עם אס הגורה המתוקה שאימצנו" כתבה והסבירה: "לצערנו, היא הגיעה אלינו עם וירוס הפארוו שתוקף גורים (שכבר דגר אצלה לפני האימוץ -ולא ידענו ) מהרגע שגילינו עשינו כל מה שאפשר להציל אותה, אבל הלילה היא נפרדה מאיתנו לעולם הבא. אוהבים אותך אס. היית בשבילנו אהבה גדולה גם בזמן הקצר שהיה לנו יחד".

"אני ככה מהבוקר. זה מבאס, זה שבוע אבל שבוע שאתה נקשר, והשקענו וקנינו לה את כל הדברים כדי שיהיה לה הכי כיף בעולם ואין לנו מה לעשות עם הדברים האלה כי לצערנו אחרי שנדבקים בפרוו זה מאוד מדבק לגורים אז כל גור שיכנס אלנו הביתה לא ישרוד. זה קשה. זה מוזר, זה עוד פעם שנינו, אני התרגלתי אליה. זה כיף לחזור הביתה שיש מישהו, שממש רוצה ומחכה ותלוי בך. אולי זה איפשהו הצורך שלי כבר להיות אמא. זה כאילו שבוע אבל אנשים לא מבינים שאתה נקשר לנשמה. היא הייתה נשמה. מבאס להכניס כלב הביתה אחרי כי זה סוג של טראומה".