אחרי הסערה: אדל בספלוב לוקחת הפסקה

"מי עשה עין?", שאלה אדל בספלוב שהחליטה לשים את סערת האינסטגרם בעקבות הפוסט של עומר קינן בצד, ולצאת לחופשה - שלא ממש הולכת כפי שתכננה

אדל בספלוב
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם

אין סיכוי שמי שחי בישראל בימים האחרונים פספס את הדרמה שהתחוללה סביב הקרמים שהמליצה אדל בספלוב לעוקבותיה, שעשו לכאורה כוויות לכוכבת "האח הגדול" עומר קינן. רגע אחרי החג החליטה קינן לפתוח חזית מול בספלוב ולהציג לראווה את הנזק בפנים שנגרמו לטענתה מהשימוש במוצרים. אל הדרמה הצטרפו לא מעט כוכבות בביצה, כמו טהוניה רובל ששאלה איפה כל ה"מוכרניות" שיעמדו לצדה של בספלוב, כמו גם דורין אטיאס שניצלה גם את ההזדמנות ופרסמה מוצר פיקטיבי עם השם "קרם חור תחת" בלגלוג על המשפיעניות.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אבל נראה שבספלוב, כפי שכבר למדנו להכיר אותה - לא מתרגשת יותר מדי מהסיפור, כך שהיא שמה הכל מאחור והבוקר, עלתה על טיסה לדובאי, לחגוג מסיבת רווקות לאחת החברות שלה. בעוד עולם המשפיניותך נמצא באחד הריבים העסיסיים של הזמן האחרון, כשאדל במרכזה, היא הפקידה את הילדים עם בעלה ונסעה לשדה התעופה.

אדל בספלוב וחברות
אדל בספלוב וחברות | צילום: אינסטגרם

"מי עשה עין?" כתבה ושיתפה תמונה מהשדה, תזמון מצחיק לשאילת שאלה כזו, והוסיפה "כבר שעה במטוס. בגלל מזג האוויר לא ממריאים. המטוס שלנו נחת אבל אין איפה להחנות. וגם יורד גשם!" כתבה והוסיפה "חבל רציתי ללכת לים ולבריכה אבל לא נורא נלך לקניון".