אחרי הפרידה: עדן פינס מוחקת כל זכר לארוס

כמעט שנה אחרי שהכירו, במהלכה הספיקו להתארס ולעשות תוכניות על חתונה - עדן פינס ובן הזוג, הכדורגלן מתיאס נורמן, נפרדו. הדוגמנית החליטה לא להשאיר שום זכר לזוגיות

עדן פינס, מתיאס נורמן
עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם

עדן פינס כבר לא על ה"לאב איילנד", זאת לאחר שעדכנה אמש כי היא והארוס שלה, הכדורגלן מתיאס נורמן, נפרדו. שלא כהרגלה, בחרה הדוגמנית להכריז ברשתות החברתיות כי היא והחבר "כבר לא" והעלתה סטורי בו גוללה את סיפור הפרידה. "מעולם לא עשיתי את זה בצורה כזו אבל אני מעדיפה שזה יגיע ממני ולא משמועות ותקשורת", כתבה "הבנתי שהדרכים שלנו לא הולכות לאותו המקום. האמונות, השאיפות ודרכי החיים שלנו שונים לחלוטין. ניסינו לגשר, לעבוד ואפילו ממש קשה. אבל זה לא צלח. החלטתי לעצור את זה עכשיו, לפני שיהיה קשה יותר ואאבד את עצמי לגמרי. זה אף פעם לא קל לסיים קשר. אז סומכת עליכם שתעריכו את הפרטיות שלי, את ההחלמה, את מי שאני וגם הוא. מעריכה את הנאמנות והכנות שלכם".

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

עדן פינס, מתיאס נורמן
עדן פינס, מתיאס נורמן | צילום: אינסטגרם

נראה שפינס, שקיבלה טבעת שלושה חודשים בלבד לאחר שהחלה לצאת עם הכדורגלן, לא רק נפרדה מנורמן, אלא גם העדיפה להסיר כל זכר אליו ורגע אחרי הפרידה הורידה ממנו עוקב, אולי כדי שלא תצטרך להמשיך לראות את הקוביות שלו ברשתות החברתיות. עוד הסירה פינס את התמונות המעטות הזוגיות שהיו לה בפיד, כך שכעת בכלל לא תוכלו לדעת שהייתה בזוגיות משמעותית.

כזכור, השניים הכירו כשפינס הייתה בצילומי הריאליטי "לאב איילנד" וניהלו בחודשים האחרונים מערכת יחסים בשלט רחוק. למרות המרחק השניים הצליחו לנהל זוגיות, נפגשו עם המשפחות זה של זו.