"אני גיי!": כוכב הרשת יצא באומץ מהארון

כוכב הרשת מתן ליאני החליט להפסיק להסתתר ולצאת בפומבי מהארון בפוסט אמיץ בחשבון האינסטגרם שלו. "אני גיי! עכשיו אני יכול פשוט להעתסק ביצירה שלי ובלעשות שמח לאנשים". עוד חשף כי היה בזוגיות במשך 11 שנים, אותה הסתיר אפילו מאמו

מתן ליאני
מתן ליאני | צילום: אינסטגרם

בשנה האחרונה כוכב הרשת מתן ליאני מציף את הרשת בסרטונים קורעים, בהן הוא מחקה סיטואציות מהחיים האמיתיים רק בהחצנה מוגזמת של דמויות ישראליות טיפוסיות. הבוקר, החליט לשים סוף לסודות והעמדות הפנים ויצא לראשונה מהארון בפוסט כנה ברשתות החברתיות. "כן, אני גיי!" כתב והגיע ישר לעניין כשפתח את הטקסט והוסיף "פעם ראשונה שאני פשוט יכול להגיד את זה מבלי שיכאב לי בלב. היום, יותר מתמיד אני מרגיש שלם. נכון, זה לקח לי זמן. ולא מעט. אבל כל דבר והזמן שלו וכנראה שהייתי צריך לעבור את מה שעברתי בשביל להגיע לרגע הזה".

ליאני, שלסרטונים שלו מאות אלפי צפיות חלק באומץ רגעים קשים ועל ההחלטה לא להיחשף עד היום. "כלכך כאב לי על אמא שלי, לא רציתי לאכזב אותה, היא עברה הרבה בחיים והדבר האחרון שרציתי זה לגרום לה לעוד צער. הייתי בזוגיות 11 שנה מבלי שהיא ידעה. זה היה לא פשוט, במיוחד השקר הזה של לתת לה לחשוב שהוא החבר הכי טוב שלי אבל בעצם הוא הבן זוג שלי. אז לא מזמן הרגשתי שאני חייב לעצור הכל ופשוט ללכת עם האמת שלי. התמיכה שקיבלתי מאמא שלי גרמה לי להתחזק יותר. אני מוכן, אני בשל, אני מרגיש שלם! עכשיו אני יכול פשוט להתעסק ביצירה שלי ובלעשות שמח לאנשים. בלי לחשוב יותר מידיי מה יגידו ולשקר. במיוחד אחרי ה 7.10 החלטתי שאני רוצה לחיות ופשוט לעשות שמח לאנשים בלב כי זה הדבר שנותן לנו את הכוח! עדיף מאוחר מאשר אף פעם. אגב, אני רווק".