בת 3 התלוננה על "מפלצות" בחדר שלה – עד שההורים שלה גילו את האמת המטרידה

הורים מצפון קרוליינה חשבו שבתם הפעוטה הגזימה כשהתלוננה על "מפלצות" שנמצאות בחדרה. רק לאחר חודשים התברר כי היא לא לגמרי טעתה – למעלה מ-55 אלף דבורים שהו בקירות חדר השינה שלה

Close,up,with,copy,space,of,feet,for,knee,hugging
פעוטה התלוננה במשך חודשים על "מפלצות" בחדר השינה שלה | צילום: Shutterstock

ילדים קטנים מתלוננים על מפלצות בחדר השינה שלהם, אך בדרך כלל מדובר בפרי דמיונם בלבד. אבל המקרה הבא, שהתרחש בצפון קרוליינה, מוכיח שלפעמים מפלצות אכן קיימות.

סיילור קלאס, פעוטה בת 3 משרלוט, צפון קרוליינה, התלוננה בפני הוריה על "מפלצות" שמסתתרות בתוך קירות חדר השינה שלה. תחילה ההורים זלזלו בפחדים שלה. הם חשבו שהמפלצות נמצאות בתוך הראש שלה. העובדה שכמה ימים לפני כן היא ראתה את הסרט "מפלצות בע"מ" לא עזרה. "נתנו לה בקבוק מים ואמרנו שזה ספריי מפלצות כדי שהיא תוכל לרסס את המפלצות בלילה" אמרה אמה, אשלי מאסיס קלאס.

אך שום דבר לא עזר, וסיילור הקטנה התעקשה שהמפלצות ממשיכות לארוב לה בחדרה. רק לאחר כמה חודשים גילו ההורים את האמת – בתוך קירות הבית, בתעלת הארובה, סמוך לעליית הגג ולחדרה של סיילור, היה קן דבורים ענקי.

Bees 1
ה"מפלצות | צילום: Ashley Massis Class

ההורים התקשרו לחברת הדברה שגילתה כי מדובר בעשרות אלפי דבורי דבש ששהו במשך 8 חודשים סמוך לחדר השינה של סיילור. הדבורים זוהו כדבורי דבש, מין מוגן בארה"ב, ולכן ההורים נאלצו להזמין כוורן שיסיר את הכוורת מבלי לפגוע בדבורים.

@classashley This is proving to be quite costly and all out of pocket 😅😅 send good vibes #honeybees #savethebees #homerenovations #toddlersoftiktok #beegate ♬ original sound - Travel Fans

הכוורן, שסיילור כינתה "צייד המפלצות", הפעיל מצלמה תרמית כדי לסרוק את הקירות בחדר השינה של סיילור. הוא אמר שהוא מעולם לא ראה כוורת ממקומת כל כך עמוק בתוך הקיר. הוא פתח את הקיר וחשף את הכוורת הענקית עם למעלה מ-55 אלף דבורים ו-45 ק"ג של חלת דבש. אשלי שיחזרה את הרגע המפחיד ואמרה: "הן פשוט יצאו החוצה כמו סרט אימה".

Bees 3
"כמו סרט אימה" | צילום: Ashley Massis Class

בסופו של התהליך נאספו הדבורים באמצעות שואב חרקים מיוחד, והועברו למקלט לדבורי דבש.

אולי יעניין אותך גם: "בחיים לא ראיתי דבר כזה": מצא קולוניית נמלים שלמה בתוך השלט שלו

למרות שהדבורים פגעו בחיווט החשמל של הבית, אשלי מעריכה שחברת הביטוח לא תפצה אותם בגין שום דבר שקשור למזיקים, מאחר ועל פי חברת הביטוח ניתן היה למנוע את הנזק הזה מראש. היא מתנחמת בעובדה שכעת סיילור תוכל לישון בנחת, בלי חשש ממפלצות מזמזמות.