אישום: הגיעה לבנק עם הגופה של דוד שלה בניסיון לקחת הלוואה על שמו

ברזיל: אישה נעצרה לאחר שניסתה למשוך הלוואה על שם דודה שנפטר. בסרטון שצולם על ידי עובדי הבנק והפך לוויראלי, נראית האישה מחזיקה את גופת דודה בצווארו בניסיון ליצור מצג שווא שהוא עדיין חי

Dead Uncle
אריקה דה סוזה ויירה נונס וגופת דודה המנוח | צילום: מתוך הרשתות החברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

המשטרה בברזיל עצרה את אריקה דה סוזה ויירה נונס, לאחר שנכנסה לסניף ריו דה ז'ניירו של בנק איטאו והובילה את דודה על כיסא גלגלים במטרה לקחת הלוואה של כ-3,000 דולר על שמו. על פניו נראה היה שמדובר באחיינית טובה העוזרת לדודה הקשיש, אך כפי שהתברר בהמשך – הוא נפטר כמה שעות לפני כן.

כתבות נוספות

עובדי הבנק הספקניים תיעדו בווידאו את הניסיון של אריקה להונות אותם. בסרטון היא נראית אוחזת בצוואר גופת המת ומזיזה את ראשו כמו בובה בעודה שואלת: "דוד פאולו, אתה מקשיב? אתה צריך לחתום על זה. אם אתה לא חותם על זה, אין סיכוי. אני לא יכולה לחתום על זה בשבילך".

האישה המשיכה והפצירה בגופת הקשיש: "תחתום על זה, אל תעשה לי כאבי ראש. אני צריכה ללכת למשרד הרישום".

אזהרה: הסרטון קשה לצפייה

אחד מעובדי הבנק אמר בדאגה: "אני לא חושב שזה חוקי. הוא לא נראה טוב, הוא חיוור מאוד" אך אריקה המשיכה בהצגה ואמרה לאיש המת: "אם אתה לא מרגיש טוב אני יכולה לקחת אותך לבית חולים. אתה רוצה לחזור שוב לבית החולים?".

עובדי הבנק המודאגים החליטו להזעיק אמבולנס. כשהפרמדיקים הגיעו הם הגיעו למסקנה כי הקשיש בן ה-68 היה מת במשך כמה שעות, וסביר להניח שהיה מת כשהגיע לבנק.

אולי יעניין אותך גם: האיש הזה זייף את מותו כדי לא לשלם דמי מזונות, אבל זה עלה לו ביוקר

אריקה נעצרה בחשד לניסיון הונאה ובביזוי גופה. עורך דינה טען כי האיש היה חי כאשר נכנסו לבנק.