צוות רוקט, גרסת המציאות: בכיר ביאקוזה נעצר בטוקיו לאחר שגנב קלפי פוקימון

היכונו לצרות כפולות ומכופלות: בכיר במאפיה היפנית, היאקוזה, נעצר לאחר שגנב קלפי פוקימון בשווי 1,620 דולר. המשטרה מנהלת מצוד אחר חשודים נוספים

Pokemon Yakuza 3
קייטה סאיטו, נעצר בעקבות גניבת קלפי פוקימון | צילום: Shutterstock, מתוך הרשתות

היאקוזה, ארגון הפשע הידוע לשמצה של יפן, ידוע בעיקר במעשי שוד נועזים, סחר בסמים מסוכנים ומעשי אלימות מחרידים. אך אירוע שקרה לאחרונה מציג את הארגון באור קצת אחר.

משטרת מחוז טאצ'יקאווה שבטוקיו הודיעה כי עצרה את קייטה סאיטו, קצין בן 38 בארגון הפשיעה היפני, המשתייך למשפחת טקינוגאווה. מעצרו נובע מפריצה שהתרחשה בשנת 2022 בעיירה אוגאנו, סאיטאמה. במהלך הפריצה נגנבו 29 פריטים, ביניהם 25 קלפי פוקימון בשווי כולל של 1,620 דולר.

עוד הודיעה המשטרה כי עצרה את הידפומי קובושיטה, גבר בן 56 ללא תעסוקה מוגדרת, שעל פי החשד שיתף פעולה עם הארגון בתכנון השוד. קובושיטה מכחיש את האשמות המיוחסות לו, אך סאיטו הודה כי הוא אכן פרץ למשרד וגנב את הקלפים. המשטרה עורכת מצוד אחר שני חשודים נוספים שלטענתה גויסו לשוד באמצעות הודעות מקוונות.

אולי יעניין אותך גם: אורי גלר בבשורה משמחת למעריצי פוקימון: "קיבלתם את קדברה בחזרה"

לאחרונה יפן מתמודדת עם גל של גניבות קלפי אספנות, אך נדיר לראות חבר יאקוזה בכיר נעצר בגלל פשע מן הסוג הזה. עם זאת, קלפי פוקימון נחשבים אמצעי סחר נזיל וקשה למעקב, מה שהופך אותם לאטרקטיביים ביותר בעיני ארגוני הפשיעה.