עקב ריבוי מבקרים: עיריית שיקגו הסירה את "חור העכברוש"

לאחר תלונות רבות של תושבים, עיריית שיקגו החליטה להסיר את "חור העכברוש", טביעה בצורת עכברוש שנוצרה לפני כ-20 שנה ומאז הפכה למוקד עלייה לרגל

זמן צפייה: 03:52

"חור העכברוש" בשיקגו הוא מוקד עלייה לרגל מפורסם בעיר. הוא נמצא בבלוק מגורים בשכונת רוסקו וילג' בשיקגו, והפך למפורסם לאחר שהקומיקאי המקומי, וינסלו דומיין, פרסם תמונה שלו ברשת החברתית X.

כתבות נוספות

מאז הפך החור למוקד עלייה לרגל. אנשים מכל רחבי ארה"ב החלו לבקר במקום, שהפך לאנדרטה, ולהשאיר מטבעות, פרחים, נרות ופריטים אחרים לזכרו של העכברוש האנונימי שהשאיר את חותמו על המדרכה.

Rat Hole 1
המנחות שהונחו על יד "חור העכברוש" | צילום: רויטרס

למרבה הצער, המוני המבקרים החלו להפוך למטרד עבור השכנים, שהתלוננו על עוברי האורח שמרעישים בשעות משונות של היום והלילה, ועל הפסולת שהם משאירים אחריהם באזור, כ"מנחות" עבור העכברוש.

בסופו של דבר החליטה העירייה להסיר את חלקת הבטון בה טבוע העכברוש. עובדי העירייה הסירו את החלקה יחד עם חלקים אחרים שנמצאו כפגומים. אריקה שרדר, דוברת משרד התחבורה של שיקגו, מסרה כי חלקת המדרכה המכילה את 'חור העכברוש' הועברה לאחסון זמני.

אולי יעניין אותך גם: בעקבות ריבוי העיזים: "אי ה-LSD של איטליה" מציע עיזים בחינם לכל דורש

למרות שמו, יש מי שטוען שהחור נוצר על ידי חיה אחרת. המקומיים, שמעידים כי החור קיים כבר למעלה מ-20 שנה, מאמינים שזה היה למעשה סנאי שטבע את חותמו על הבטון. סת' מגל, מנהל מכון חיות הבר העירוני של לינקולן פארק, מאמין שסביר יותר שזה סנאי שנפל מעץ על הבטון הרטוב: "כשאנחנו חושבים מתי הבטון בדרך כלל רטוב, זה כנראה במהלך היום. הוא כנראה לא יהיה רטוב באמצע הלילה, וחולדות פעילות בלילה".