פריצה, שוד ועבירות מין באיומי מברג: אישום נגד צעיר מפ"ת

החשוד, תושב פתח תקווה בן 24, פרץ לדירה בתל אביב, שדד את הדיירת הצעירה - וביצע בה מעשים מגונים כשהוא מאיים עליה באמצעות מברג. הצעירה הצליחה לברוח דרך החלון בזמן שהחשוד רודף אחריה. לאחר שעוברי אורח הבחינו במתרחש והזעיקו את המשטרה - הוא נעצר. הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום

המברג שאיתו איים החשוד על הצעירה בת"א
המברג שאיתו איים החשוד על הצעירה בת"א | צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות המדינה הגישה אתמול (רביעי) הצהרת תובע נגד חשוד שפרץ לדירה בתל-אביב, שדד צעירה כשהוא מאיים עליה באמצעות מברג - וביצע בה מעשים מגונים. החשוד, תושב פתח תקווה בן 24, נעצר על-ידי המשטרה לחקירה, שבסיומה הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

האירוע הקשה אירע ב-21 באפריל, אז התקבל במשטרה דיווח על שודד הבורח מדירה ברחוב קלישר בת"א. מהחקירה עלה כי בעת שהדיירת ישנה במיטתה בצוהרי היום, החשוד התפרץ לדירתה. הוא נשכב לידה במיטתה, נגע בגופה בזמן שישנה, וכשהתעוררה והבחינה בו הוא כיסה את פיה בידו ואיים עליה שאם תדבר - הוא ידקור אותה באמצעות מברג שכיוון בין עינייה.

החשוד הראה לה כי הטלפון הנייד שלה בידיו, ואמר לה להישאר בשקט. האישה זעקה בקול "משטרה", ובשלב מסוים הצליחה להימלט מהחלון כשבמקביל היא נאבקת בחשוד, שרדף אחריה עם המברג. לאחר שעוברי אורח נחלצו לעזרתה, החשוד נמלט ואיים עליהם שיגיע אליהם הביתה ויפגע בהם, כשהוא אוחז במברג ומשליך עליהם חפצים שונים, ביניהם חפצים חדים שנקרו בדרכו בעת שנמלט מהם. כמו כן, החשוד גנב רכוש מדירתה של האישה, לרבות מחשבים ומכשיר טלפון נייד.

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

עם קבלת הדיווח, חוקרי תחנת לב ת"א הגיעו מיד למקום ועצרו את החשוד לחקירה, שבמסגרתה אספה היחידה ראיות וממצאים מהזירה וגבתה עדויות מעדים רבים שנכחו במקום. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על-ידי בית משפט השלום בת"א עד להשלמת החקירה, ובתום חקירה אינטנסיבית ומהירה, הגישה אתמול הפרקליטות הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים נגדו.