קיבוץ בארי הודיע: דרור אור נרצח ב-7 באוקטובר, גופתו מוחזקת בעזה

אור, בן 48 במותו, נרצח בביתו בשבת השחורה, יחד עם אשתו יונת. ילדיהם, נועם בן ה-17 ועלמה בת ה-13 נחטפו לעזה בחיים - ושוחררו בעסקת החטופים. לאחר ההודעה על מותו, עלה מניין החטופים המתים ל-37

חטופים דרור אור

קיבוץ בארי הודיע הערב (חמישי) כי החטוף דרור אור נרצח כבר ב-7 באוקטובר, וגופתו מוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה. אור היה בן 48 במותו. אשתו יונת נרצחה גם היא במתקפה בקיבוץ, ושניים מילדיהם, נועם בן ה-17 ועלמה בת ה-13 נחטפו גם הם לרצועת עזה, ושוחררו מהשבי לאחר 50 ימים בעסקת החטופים. בנם הבכור של דרור ויונת, יהלי בן ה-18, היה מחוץ לקיבוץ בעת המתקפה וניצל.

ועדת מומחים שהתכנסה היום בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משטרת ישראל, משרד הדתות והרב הראשי לישראל, קבעה לפי הממצאים שהוצגו בפניה כי דרור אור אינו בין החיים.

עוד נמסר כי "קהילת בארי החזיקה כל העת בתקווה כי דרור ישוב בחיים מהשבי לחיק ילדיו, הוריו, אחיו ואחותו. כל יום שעובר הורג את החברים שלנו, את המשפחות שלנו. חייבים לעשות הכל כדי שכל החטופים יחזרו לחיק משפחותיהם, האוויר שלנו נגמר".

האחים נועם ועלמה אור
האחים נועם ועלמה אור

בינואר צוין יום הולדתו ה-49 של דרור אור באירוע בכיכר החטופים, בהשתתפות ילדיו ששבו מן השבי. בתו עלמה אמרה לפני כשבוע בריאיון לחדשות 13: "האובדן לא מתעכל. אנשים לא מבינים עד כמה חשוב להוציא אותם משם - כל רגע מישהו יכול למות בשבי".

מלבד ארבעה ישראלים השבויים בעזה כבר קרוב לעשור, 129 חטופים שנחטפו ב-7 באוקטובר עדיין בשבי, מתוכם 35 שנקבע מותם.