חלב, מאמא עוף וסנפרוסט: תנובה מעלה מחירים של עשרות מוצרים

אחרי טרה, תנובה מצטרפת לגל התתייקרויות - ומעלה את מחירי שלא בפיקוח, וכן את מחיריהם של שורת מוצרים ממותגי "סנפרוסט", "מאמא עוף", "מעדנות" ו"טירת צבי". מהחברה נמסר: "מתחילת המלחמה ספגה תנובה את עליות התשומות ובהן חומרי הגלם. למרות הגידול המשמעותי בהוצאות, החברה עשתה כל מאמץ על מנת לעדכן את המחירים באופן מידתי"

זמן צפייה: 04:25

גל ההתייקרויות נמשך: הבוקר (רביעי) הודיעה תנובה כי היא מעלה את מחירי החלב הלא מפוקחים, כמו גם את מחיריהם של מוצרי "טירת צבי", "סנפרוסט" ו"מאמא עוף". מוקדם יותר הודיעה תנובה כי מחירי מוצרי החלב המפוקחים שלה יתייקרו בשיעור של 4.48% החל ממחר.

שר הכלכלה ניר ברקת מסר כי הוא "יקדם חקיקה צרכנית חדשה", ובסביבתו נוטים להאשים את רשות התחרות בעליות המחירים הגורפות, אשר לעתים מתבצעות על ידי מספר חברות באותו הזמן. עם זאת, לא צפוי להתנהל דיון חירום בנושא.

בנוסף, בתנובה הדגישו כי לאחר יום העצמאות, יעודכנו המחירים גם למוצרים הבאים:

• מוצרי החלב הלא מפוקחים של תנובה יתייקרו בשיעור ממוצע של כ-3.5%.

• מחירון מוצרי "סנפרוסט" יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.5%.

• מחירון מוצרי "מעדנות" יעודכן בשיעור ממוצע של כ-4.2%.

• מחירון מוצרי "מאמא עוף" יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.8%.

• מחירון מוצרי "טירת צבי" יעודכן בשיעור ממוצע של כ-9.6%.

משאית תנובה
משאית תנובה | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

מתנובה נמסר כי החברה "סופגת מזה תקופה, וביתר שאת מאז תחילת המלחמה, את עליות התשומות ובהן חומרי הגלם. למרות הגידול המשמעותי בהוצאות, החברה עשתה כל מאמץ על מנת לעדכן את המחירים באופן מידתי. כל המחירים לצרכן נקבעים על-ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם, וללא התערבות תנובה".