חוסל מחבל חמאס שהחזיק בנועה מרציאנו, שנחטפה ונרצחה בשיפא

צה"ל ושב"כ הודיעו כי ביום שישי האחרון חוסל נעים גול, מחבל חמאס בגדוד שאטי ברצועת עזה, שהיה מעורב בירי רקטות לעבר ישראל וכן היה אמון על החזקתה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל, שנחטפה ב-7 באוקטובר ונרצחה בבית החולים שיפא שבעזה

זמן צפייה: 00:09

בהודעה משותפת לצה"ל ושב"כ, נמסר הערב (ראשון) כי ביום שישי האחרון חוסל מחבל חמאס נעים גול, שהיה מעורב בירי רקטות לעבר שטח ישראל וכן היה אמון על החזקתה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל, התצפיתנית שנחטפה ב-7 באוקטובר ממוצב נחל עוז ונרצחה בבית החולים שיפא שבעזה.

מצה"ל ושב"כ נמסר כי "כמו כן, לפני שלושה חודשים חוסל מחבל נוסף שלקח חלק בהחזקתה של רב"ט נועה מרציאנו ז"ל. צה"ל משתתף בצער משפחת מרציאנו וימשיך ללוותה. צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול בנחישות לאיתור ולסיכול פעילי טרור צבאיים, המבצעים פעולות טרור כנגד אזרחי ישראל, וכן, מעורבים באירועי חטיפה ורצח".

הלווייתה של רב"ט נועה מרציאנו במודיעין
הלווייתה של רב"ט נועה מרציאנו במודיעין | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גופתה של רב"ט נועה מרציאנו אותרה והוחזרה לישראל בנובמבר האחרון, במבצע של לוחמי גדוד 603 מחטיבה 7, יחד עם כוחות מיחידת עוקץ ובסיוע מידע מודיעיני שסיפק שב"כ. הליך הזיהוי בוצע על-ידי הרבנות הצבאית וגורמי רפואה של צה"ל. היא הובאה למנוחות בבית העלמין במודיעין-מכבים-רעות.