אחרי שהרחיבו את המשפחה: אסי עזר נשאל על אהבתו לבתו ה"לא ביולוגית" - וכך ענה

אסי עזר שהרחיב לאחרונה את המשפחה יחד עם בן זוגו אלברט אסקולה והביא לעולם אח קטן לאלכס בכורתם, נשאל האם אוהב אוהב יותר את אריאל, שהוא בנו הביולוגי. עזר קיבל יפה את השאלה וענה בנימוס המתבקש- "שניהם הילדים שלי"

אסי עזר ואלברט אסקולה עם בנם
אסי עזר ואלברט אסקולה עם בנם | צילום: אינסטגרם

המנחה האהוב אסי עזר ובן הזוג שלו אלברט אסקולה הרחיבו לפני קצת יותר מחודש את המשפחה, כשהביאו בן שני, אח קטן לבתם הבכורה, אלכס בהליך פונדקאות בארצות הברית. המשפחה בת הארבע נפשות הספיקה לחזור לישראל, להתחיל להתאקלם וגם לנהל שיח עם העוקבים, ולערוך "נוהל שבת" של שאלות תשובות ברשתות החברתיות. לאחת השאלות, שקצת חדרה לפרטיות אם אפשר להוסיף, נשאל עזר האם הוא מרגיש שהוא אוהב יותר את אריאל, בנו הטרי מאחר והוא בנו הביולוגי, לעומת אלכס, שמחזיקה בגנים של אסקולה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

"אלכס כבר שנתיים, היא ואני זו אהבה מטורללת, היא הבכורה. ממש לא מעניין אותי אם יש קשר דם או לא, היא הבת שלי", כתב עזר בסטורי והוסיף, "כשהיא רצה אלי בבוקר הלב שלי נמס, כשהיא נופלת ומקבלת מכה - כואב לי בגוף. יש לנו כבר את אותו הומור, אנחנו אוהבים לאכול אותם דברים, אוהבים לשיר ולרקוד יחד לצלילי עדן גולן. אריאל הוא הבחור החדש בשכונה, כרגע הוא בעיקר ישן, אוכל בוכה ומשהק. האהבה גדלה לאט ובטוח, מיום ליום. ויש המון ממני ומספיק לשניהם. שניהם הילדים שלי. שניהם הלב שלי".

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

אסי עזר
צילום: אינסטגרם