"את חצופה! אני יכולה לקנות חיקוי ולהרגיש מצוין": נעמה מריומה פותחת על חן מאירי מ"הפליליסטיות"

כוכבת "פריפריה אימפריה", נעמה מריומה, זעמה על האמירה של חן מאירי מ"הפליליסטיות", שהביעה ביקורת על נשים שקונות חיקויים של תיקים

זמן צפייה: 01:36

נעמה מריומה, כוכבת "פריפריה אימפריה", יודעת מה זה לעמוד מול המצלמה ולהתבטא על הא ודא בריאליטי, אבל דווקא דברים שאמרה חן מאירי, כוכבת "הפליליסטיות" המשודר ברשת 13 הצליחו להרתיח אותה וגרמו לו לפתוח מצלמה ולהגיב בזעם.

מתחילת העונה מתפארת עורכת הדין מאירי ברכוש היוקרתי שברשותה. החל מאוסף הבשמים שלה, הרכב מנקר העיניים בשווי מיליון וארבע מאות שקלים ולאחרונה, גם באוסף תיקי היוקרה שלה. סרטון שעלה לאתר רשת 13 ולחשבון האינסטגרם הצליח לעורר הרבה תגובות ברשת, כשמאירי טענה שהיא לא הולכת עם אחד התיקים שלא, שלא יחשבו שהוא חיקוי והוסיפה: "בן אדם משקיע ממיטב כספו ואז באה מישהי וקונה תיק ברמלה".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎רשת 13‎‏ (@‏‎reshettv‎‏)‎‏

מריומה לא יכלה להישאר אדישה ופנתה למאירי באינסטגרם שלה ואמרה לה "תני לי לחדד לך שכל אישה יכולה להרגיש מיליון דולר גם אם בא לה לקנות תיק חיקוי מרמלה", עוד הוסיפה המעצבת והודתה "גם לי אגב יש חיקויים אגב ואני יכולה לקנות תיקים אורגינל ואני יכולה לקנות פייק ואני מרגישה מצויין עם עצמי. אז את קצת חוצפנית שאת בכלל אומרת 'בן אדם משקיע ממיטב כספו ונשים אחרות הולכות לקנות תיק מרמלה" זה רק אומר שאת יכולה לקנא באישה ששמה תיק מרמלה".

עוד התייחסה לניתוק של מאירי למצב של מדינת ישראל בימים אלו וכמה האמירה שלה לא במקום "תני לי להזכיר לך שיש אנשים שלא מסיימים את החודש. אני שומעת סיפורים כל כך כואבים . מילואימניקים שפטרו מהעבודה כי שמרו עליך ועל ילדיך ועל המשפחה שלך בזמן שאת הלכת לעבודה בזמן המלחמה אז למה להתנשא ולהגיד דברים כאלה, את יכולה לקנות להנות לענוד יהלומים, אבל לבוא ולדבר על רמלה ועל נשים שהולכות וקונות חיקוי. מה אכפת לך? למה לא?"