מעיין אדם מאוכזבת: "בער לי להנחות את טקס המשואות - אך לא נבחרתי"

מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל במתקפת הפתע במסיבה ברעים מאוד רצתה להנחות את טקס הדלקת המשואות השנה, למרות שצפויה להיות בחודש התשיעי להריונה. בפוסט ארוך חושפת המגישה את התחושות הקשות ומשתפת "אצפה בטקס מהבית, אשיר את התקווה ואבכה עד שיכאבו לי העיינים"

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אור גפן

בשנה כל כך מורכבת טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות מתחיל להתגבש, ולאחרונה נבחרו מגי טביבי ותמיר סטיימן להנחות את האירוע בצל מלחמת חרבות ברזל. הבוקר, פרסמה המגישה והאחות השכולה, מעיין אדם, שאיבדה את אחותה במתקפת הפתע ברעים פוסט בו סיפרה על האכזבה לא לקבל את תפקיד ההנחיה, בו חשקה. "בער לי להנחות את טקס המשואות השנה, בערה של ממש, האמנתי שאחרי מה שעברנו אוכל לסמל משהו כשאעמוד שם בחודש תשיעי - לאויבנו, לעצמנו, ולה. שקלו את בקשתי, אך לא נבחרתי".

עוד הוסיפה על דעתה, שהשנה, למרות הכל כן צריך לחגוג את היום העצמאות "חשוב מאי פעם. לא מדברת על הפנינג של ספריי קצף וזיקוקים אלא על הטקס שבו מצדיעים לכוחות הביטחון
למדליקי המשואות, לחברה, וליצירה הישראלית. ובעיקר היום הזה בשנה שבו אנו כאומה זוקפים קומה, מסתכלים במראה וגאים. השנה יש לנו יותר סיבות מאי פעם. יותר מתנדבים, יותר רעות, יותר אחדות, יותר מסירות נפש, יותר הכל. עם ישראל חי ויפה וקשה לו והוא מתמודד בצורה מעוררת השראה".

עוד הוסיפה: "אני אצפה בטקס מהבית, במקום להביט לשמיים מהר הרצל כפי שדמיינתי, בתקווה שהיא תהיה גאה בי גם על הספה אשיר את התקווה חזק ואבכה עד שיכאבו לי העיניים כי כמו כל משפחות החטופים וכל משפחה שכולה הייתי עוברת עכשיו לאוגנדה תמורת מפל חזרה ישראל היא מה שנשאר אחרי שאיבדנו הכל לא נאבד גם אותה".