"שחררו אותי": מורן בן אסולין ביטלה את החתונה השניה

אחרי שהטריפה מדינה שלמה כשהופיעה לצד עומר אדם בחתונה שלה, הספיקה להתגרש ולהתארס בשנית, מורן בן אסולין מכריזה כי החתונה מבוטלת

מורן בן אסולין ובן הזוג ירון
מורן בן אסולין ובן הזוג ירון | צילום: אור גפן

אם פנטזתם על שידור חוזר של "הכלה של עומר אדם" בקרוב אנחנו מצטערים לאכזב, כי מורן בן אסולין שהייתה אמורה להינשא בעוד מספר חודשים ביטלה את החתונה. הכלה הלוהטת, שהפכה לויראלית בספטמבר 2022 לאחר שתיעוד שלה ביום חתונתה לצד עומר אדם שטף את הרשת הספיקה להתגרש תוך שמונה חודשים וכבר למצוא אהבה חדשה. בן אסולין, הייתה אמורה להינשא לירין גרנובסקי, איש נדל"ן בן 29 ב-16 ליולי. האולם כבר נסגר, מפיק כבר נשכר ואפילו כבר נעשתה פניה לעומר אדם להופעה נוספת אבל אפשר לבטל הכל כי כעת, הודיעה מורן כי היא לא מתחתנת.

בפוסט חדש שהעלתה לרשתות החברתיות, שיתפה בן אסולין את החדשות וסיפרה לכל עוקביה כי היא לא מתחתנת. אז נכון, נראה כי הכל אצל בן אסולין קורה על הילוך מהיר. היא נהייתה מוכרת בכל בית לאחר שעפה על עצמה במהלך החתונה וצעקה על הבמה  "איזו יפה אני, אימאל'ה, איזה שווה אני" כשהשמלה שלה עוד שניה חושפת את כל הגוף שלה. בפחות משנה וחצי הספיקה להתחתן, להתגרש, להתאהב, להתארס ולבטל חתונה ואני מחכים לראות כבר מה יהיה הצעד הבא.

בן אסולין מסרה לנו: "נגמר בטוב. מכבדת עד השמיים ומאחלת בהצלחה בהמשך".

מורן בן אסולין ובן הזוג ירון
מורן בן אסולין ובן הזוג ירון | צילום: אור גפן