"ביבי כנראה ילך, בואו נתאחד נגד האויב": ליאל אלי יוצאת נגד ההפגנות להחלפת הממשלה

בערב של מחאות בצל ציון חצי שנה למלחמה הארוכה בתולדות המדינה, ליאל אלי בחרה להטיף למפגינים הרבים שיצאו אתמול למחות למען הדמוקרטיה וטענה "תנו לביבי לעשות מה שהוא עשה 24 שנים, כי הוא היה טוב"

ליאל אלי
ליאל אלי | צילום: רשת 13

כבר חצי שנה שהמדינה במשבר, וסוף השבוע היה תוסס במיוחד כאשר עשרות אלפים חזרו לרחובות להפגין למען עסקה להשבת החטופים ונגד הממשלה והעומד בראשה. אושיית הרשת ליאל אלי לא נותרה אדישה למתרחש בעיר שלה, והביעה ביקורת על המפגינים. "קשה לי עם כל הסרטונים מההפגנה. קשה לראות את המדינה שלנו ככה. לא על זה נפלו גיבורים" כתבה והוסיפה "מרגיש שזה שוב חזר להיות פוליטי".

לאחר מכן, הוסיפה סרטון בו בחרה להטיח האשמות במי שיצא למחות על הדמוקרטיה ואמרה: "למה אנשים שהם לא ממשפחות החטופים, או קשורים למשפחות החטופים, פשוט בפאקינג ראבק שביבי ילך?. חבר'ה ביבי כנראה ילך. סקופ מטורף, הוא כנראה ילך" אמרה בזעם והוסיפה: "אבל צ'יל, בואו שנייה נתאחד נגד הפאקינג אויבים, ניתן לו לעשות מה שהוא עשה 24 שנה, כי הוא היה טוב, עד לתקופה מסויימת, הוא היה סבבה. מה קורה לכם, תרגעו. זה עושה לי חרדות עוד פעם".

ליאל אלי
ליאל אלי

נראה שאלי מחפשת להיות בכותרות על חשבון הבעת ביקורת על אחרים, ורק לאחרונה פתחה בביף עם נסרין קדרי לאחר שצפתה בריאליטי על חייה וטענה כי היא נמצאת בזוגיות רעילה עם בעלה רום שמיר.