"אתם שפויים? פדופיליה?": הטוסיק החשוף של בנה של אדל בספלוב יצר סערה - וכעת היא מגיבה

נראה שאדל בספלוב הלכה רחוק מדי עם שיתופי הפעולה שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות ולאחר שקיבלה תגובות רבות על תמונת הטוסיק החשוף של בנה בן השתיים, והפוסט אף הוסר - כעת היא מגיבה על הסערה החדשה

אדל בספלוב
אדל בספלוב | צילום: אור גפן

אדל בספלוב רגילה להיות במוקד הסערה, ונראה שהיא מקבלת תגובות רבות מהעוקבים שלה כמעט על כל פוסט או סטורי שהיא מעלה. אתמול, נראה שהתוכן השיווקי שיצרה הצליח לעורר לא מעט בלאגן, לאחר שלטובת פרסומת למשחת החתלה העלתה תמונה של הטוסיק האדום של בנה ליב בן השנתיים, לאחר שהתאושש מחיידק בטן וסבל מיציאות רבות. לא עברו שעות רבות והסטורי המדובר הוסר, בעקבות אי עמידה בתנאים של אינסטגרם ומטא העולמי.

אדל בספלוב ובנה ליב
אדל בספלוב ובנה ליב | צילום: אינסטגרם

 

לא רק הקודודים של הרשת החברתית לא התרשמו מהחשיפה, אלא גם העוקבות של בספלוב שהביעו ביקורת רבה על החשיפה המוגזמת של הבנה לטובת מכירות של עוד מוצר לו איתו היא עובדת בשיתופי פעולה. הבוקר, החליטה להגיב בספלוב לסערה שיצרה וכתבה באינסטגרם שלה: "אני לא נוהגת להגיב, אבל חייבת פה באמת שברתם כל שיא אפשרי. תגידו לי רגע, על מה אתם מדברים? אתם שפויים? על איזה פדופיליה? כל מי שהתלונן ראה בכלל את התמונה שאני שמתי של ליב? נראה לך שאני אשים תמונה שלו ערום? אתם מבינים כמה זה מטורף לחפש אותי על כל דבר?״ כתבה והוסיפה ״אני יודעת שיש לי אחריות, תאמינו לי יודעת הכל, אבל זאת תמונה ממצב שכמעט כל אמא בישראל עוברת ואם אני בעזרת הפרסום הזה יכולה רגע להציל תינוקות אז למה לא?. אני לא מצליחה להבין השתגעתם?!? באמת דוברת מטא!?! בזה את מתעסקת באדל בספלוב והתינוק שלה? ולא לא הכל בשביל כסף כי אם הייתי רוצה לעשות הכל בשביל כסף תאמינו לי כמה חברות הייתי מפרסמת. תתעסקו בחטופים ובמדינה שבקריסה״.