הגיע הזמן: מכתב שנשלח בדואר בשנת 1943 הגיע סוף סוף לנמען

מכתב תנחומים שנשלח אל בני זוג באלינוי, הגיע ליעדו 80 שנה לאחר שנשלח כשהנמנעים כבר אינם בין החיים. שירות הדואר בתגובה: לא צוין מספר הבית

Old,postcatd
באיחור של 80 שנה | צילום: Shutterstock

אומרים שלא השלג, לא הגשם, לא השרב ולא הלילה יעכבו את שליחי הדואר מלהשלים את עבודתם. מכתב שנמסר לאחרונה למשפחה באילינוי ממחיש את היטב את הנחישות והמסירות של אנשי שירות הדואר האמריקאי לבצע את עבודתם, גם אם באיחור של 80 שנה.

כתבות נוספות:

בשנת 1943 שכלו לואיס ולאוונה ג'ורג' את בתם הבכורה, שנפטרה ממחלת סיסטיק פיברוזיס. בן דודם ביקש להביע תנחומים במכתב ששלח אל בני הזוג שחיו באלינוי. לרוע המזל, כותב המכתב ציין את שם הרחוב, אך לא את מספר הבית.

המכתב מעולם לא הגיע ליעדו, וכנראה נשכח אי שם במרתפי משרד הדואר דקאלב. אך 80 שנים מאורח יותר, החליט אחד מעובדי הדואר להשלים את המשימה שקודמיו לתפקיד נכשלו בה. היה ברור כי מר וגברת ג'ורג' כבר אינם בין החיים, אך הוחלט לנסות לאתר את בני המשפחה.

אולי יעניין אותך גם: זה גובה הקנס של הספר שהוחזר לספרייה באיחור של 120 שנה

לבסוף המכתב נמסר לגרייס סלזאר, קרובת משפחה המתגוררת בפורטלנד, והיא מסרה את המכתב לג'נט ג'ורג', בתם של לואיס ולאוונה ג'ורג'. גרייס מאוד התרגשה לקרא את המכתב, שחיבר אותה עם הצער והאובדן שההורים שלה חוו לפני שנולדה.