הסרטון שאנחנו מתחרטים שראינו: "מה זו לעזאזל המפלצת הזאת בביוב שלי?"

משתמש ב-Reddit העלה סרטון שמתעד משהו מפחיד שהוא מצב בפתח הניקוז בבית שלו. הגולשים הצליחו לגלות מה זה, ויש סיכוי טוב מאוד שזה שוחה גם בבית שלכם. צפו בסרטון

Squishypoop23 3
״מה זה לעזאזל?״ | צילום: Reddit: Squishypoop23

אנחנו חיים בתחושה שביתנו מבצרנו, ושמלבד חיות המחמד שלנו, אנחנו לא חולקים את מקום המגורים שלנו עם יצורים אחרים. האשליה הזאת מתנפצת כשאנחנו מוצאים ג'וק או חרק בבית, אך הסיפור הבא יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם פותחים את תא הניקוז בחדר האמבטיה. וכן, זה הרבה יותר גרוע מסתם ג'וק.

כתבות נוספות

גולש בעל שם המשתמש הראוי squishypoop23 העלה ל-Reddit סרטון בו הוא מתעד את פתח הניקוז בחדר האמבטיה שלו. "מה זו לעזאזל המפלצת הזאת בביוב שלי?", כתב. הסרטון עצמו מציג משהו שנראה כמו יצור שעיר ששוחה בתוך מי הביוב המעופשים.

התגובות לא איחרו לבוא. "אל תגלה לבעל הדירה, אחרת תצטרך לשלם פיקדון של 500 דולר עבור חיות המחמד האלה". משתמש אחר הגיב באימה: "מה שזה לא יהיה, הייתי שופך על זה ליטרים של אקונומיקה", ומשתמש נוסף אמר את מה שכולנו מרגישים: "הזכרת לי לקבוע את התור כדי להסיר את העיניים שלי. תודה".

אולי יעניין אותך גם: רק אחרי שהוא סיים לשתות הוא גילה את היצור המחריד הזה

אך גולש אחר הצליח לפתור את התעלומה. "נראה כמו תולעי טוביפקס". הוא כתב. "הם משגשגים בתנאים כאלה. הם בחורים קטנים אך לא מזיקים ולא פוגעניים. הם פשוט אוהבים מים מסריחים ואת הקרבה המאוד קרובה של החברים ובני המשפחה שלהם". אה, אוקי. עכשיו זה ברור, אבל אנחנו חייבים להודות שהתשובה הזאת לא הפכה אותנו לרגועים יותר.