"בחיים לא ראיתי דבר כזה": מצא קולוניית נמלים שלמה בתוך השלט שלו

גיימר חובב וינטג' מאוסטרליה גילה מושבה של נמלים שחיה בתוך בקר המשחק שלו. למרות המחזה המאיים הוא לא נרתע והצליח לנקות השלט ולהחזיר אותו לתפקוד מלא – כל זאת בלי לפגוע באף נמלה

Ryanukaus 3
הופתע למצוא קולוניית נמלים בתוך בקר המשחק | צילום: RyanUkAus

בטח גם לכם יש איפשהו במחסן או בבוידעם קופסה עם ציוד אלקטרוני ישן שמעלה אבק. אחרי שתצפו בסרטון הבא, ייתכן ותרצו לזרוק את הגיימבוי הישן שלכם לפח.

כתבות נוספות

גיימר וסטרימר אוסטרלי בשם Twitch RyanUkAus הפתיע את כולם כאשר חשף בערוץ היוטיוב שלו מה קרה כאשר החליט לנקות את המחסן בו הוא שומר את אוסף הקונסולות הישנות שלו.

Ryanukaus 2
נמלים בתוך בקר המשחק | צילום: RyanUkAus

"לא תכננתי להעלות את הווידאו הזה" הסביר. "אבל מה שקרה כל כך מוזר ואמרתי לעצמי שאני חייב לשתף את זה. בחיים לא ראיתי דבר כזה".

Ryanukaus 1
נמלים בתוך בקר המשחק | צילום: RyanUkAus

במהלך ניקוי המחסן הוא מצא כמה נמלים שמתרוצצות על אחד השלטים – בקר משחק של קונסולת Dreamcast, קונסולת משחקים של סגה שיצאה לחנויות בסוף שנות ה-90. בהתחלה הוא חשב שמדובר בכמה נמלים בודדות, אך מהר מאוד הוא ראה שעוד ועוד נמלים יוצאות ונכנסות דרך חריצי השלט. הוא ניסה לשאוב את הנמלים הללו, אך ברגע שהוא פתח את השלט אלפי נמלים נשפכו החוצה.

מה שניתן לראות בסרטון הוא לא פחות ממדהים – מושבת נמלים שלמה התקיימה בתוך בקר השלט הקטן. היו שם המוני נמלים, גם כאלה עם כנפיים. מגורי הנמלים ומחסני המזון שלהם תפסו כל פינה בתוך החלל ואינספור ביצים מגעילות אוחסנו על גבי כרטיס הזיכרון.

Ryanukaus 4
נמלים בתוך בקר המשחק | צילום: RyanUkAus

איך הגיעו לשם כל הנמלים? התיאוריה שלו היא שמשהו סוכרי משך אותן אל תוך השלט שלו. "קניתי את השלט הזה לפני כמה שנים ביפן ולא השתמשתי בו", הסביר.

כסטרימר שעוסק במשחקי רטרו, הוא היה מעוניין להשתמש בשלט, אך מאחר והוא לא רצה לפגוע בנמלים הוא מצא פתרון גאוני. הוא העביר את השלט למיכל והעמיד אותו בחוץ, בתקווה שהנמלים ימצאו מקום טוב יותר עבור הקן שלהן.

אולי יעניין אותך גם: אלה לא מקלות: אישה נחרדה לגלות משהו מוזר שצמח בתקרת האמבטיה שלה

למרבה ההפתעה התוכנית שלו עבדה. תוך כמה שעות העבירו הנמלים החרוצות את הקולוניה כולה למקום אחר בחצר. את חלקי הפלסטיק של הבקר הוא שטף היטב במים ובסבון, ואת הרכיבים האלקטרוניים הוא ניקה באמצעים מיוחדים. לא עבר זמן רב ורייאן כבר חיבר את הבקר לקונסולת Dreamcast  ושיחק בהנאה בשלט החדש והנקי שלו.

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מדווחים לכם על גיימרים שנאבקים במתקפת נמלים אינטנסיבית. בחודש שעבר הבאנו את סיפורו של גיימר שמצא שנמלים השתלטו על המחשב שלו והחלו לאכול את ה-GPU שלו. במקרה ההוא היה מדובר בנמלי אש, והוא נאלץ להשתמש באמצעים דרסטיים על מנת להציל את המחשב שלו.