טקסס: שינה את שמו ל'ליטרלי כל אחד אחר' והודיע על ריצה לנשיאות ארה"ב

אזרח מטקסס הודיע על מועמדותו לנשיאות ארה"ב לאחר ששינה את שמו ל'ליטרלי כל אחד אחר'. למרות הסיכויים הקלושים שלו לזכות הוא מקווה שהמעשה יביע את התסכול של אזרחי אמריקה בנוגע למועמדים הנוכחיים

Anybody Else
המירוץ לנשיאות ארה״ב 2024 | צילום: רויטרס, Literally Anybody Else

דסטין איביי, גבר בן 35 מטקסס, מאס משני המועמדים המובילים לנשיאות, והחליט לספק לאזרחי ארה"ב אלטרנטיבה. הוא שינה את שמו בתעודת הזהות ל'ליטרלי כל אחד אחר' והכריז על מועמדותו לנשיאות ארה"ב.

כתבות נוספות

ליטרלי כל אחד אחר הוא חייל משוחרר מצבא ארה"ב. כיום הוא מורה למתמטיקה בחטיבת ביניים, אך ישנו סיכוי (קלוש) שבקרוב הוא ימצא את עצמו יושב בחדר הסגלגל. בראיון שמסר לרשת החדשות הטקסנית WFAA הסביר כי הוא מעוניין לתת לבוחרים הזדמנות להביע את תסכולם מהמועמדות של ביידן וטראמפ.

"אנשים מצביעים לרע במיעוטו, לא במי שהם באמת מאמינים בו או תומכים בו" אמר ליטרלי. "צריכה להיות לאנשים אפשרות להצביע למישהו שמייצג את העמדות שלהם".

427816566 122118587618192241 8
רישיון הנהיגה של ליטרלי כל אחד אחר | צילום: Literally Anybody Else

למרות הרצון הטוב, סיכויו של ליטרלי קלושים. על מנת ששמו יופיע בקלפי בטקסס הוא צריך למעלה מ-100 אלף חתימות של בוחרים רשומים בטקסס שלא הצביעו בפריימריז של המפלגות האחרות. בראיון הוא הסביר שהוא מקווה שאנשים פשוט יכתבו את שמו. "כתבו את השם הזה. אין לנו באמת אפשרות 'כל אחד אחר' בקלפי.

אולי יעניין אותך גם: אורי גלר נגד הפנטגון: "זה הטיוח הברור ביותר מאז צ'רנוביל"

"אני לא הוזה. זה יהיה מאוד קשה לעשות זאת, אך זה לא בלתי אפשרי. אני באמת רוצה שיהיה פורקן לאנשים כמוני שפשוט נמאס להם ממאבק הכוח המתמיד הזה בין שני הצדדים, מבלי שיהיה לו שום תועלת עבור האדם הפשוט".