כמה אירוני: עובדי האסקייפ רום ננעלו בתוך חדר הבריחה של עצמם

סרטון ויראלי שרץ ברשת לאחרונה מציג מתיחה אירונית במיוחד, כאשר טרול שובב נעל את צוות חדר הבריחה בתוך החדר עצמו. כיצד הצליחו לצאת ומה באמת עומד מאחורי המתיחה הזו?

Amazing Escape Room Montgomery
ננעלו בחדר הבריחה של עצמם | צילום: Amazing Escape Room Montgomeryville PA

חדרי בריחה הם דרך נפלאה לגבש משפחה, חברים ועמיתים, בפעילות מהנה ומאתגרת. רוב האנשים דווקא שמחים לשלם כסף בשביל להיכנס לחדר רק בשביל לצאת ממנו, אבל יש כאלה שסולדים מהפעילות המהנה הזו. אם גם אתם, כמונו, לא משתגעים על חדרי בריחה, הסיפור הבא הוא בשבילכם.

כתבות נוספות

"האסקייפ רום המופלא" במונטגומריוויל, פנסילבניה, קיבלה טעימה מהתרופה המאתגרת של עצמו. בסרטון ויראלי שרץ בימים האחרונים, נראה בדחן שהצליח לנעול את העובדים התמימים של חדר הבריחה בתוך המבנה. המאבטחת הגיעה מאוחר מדי והדלת כבר ננעלה בפניה, והמתחן ברח משם, אבל לא לפני שהוא מסר לה דרך החריץ של הדלת את הרמזים החידתיים שלו ל"מטא אסקייפ רום" החדש שהוא יצר שם.

הסיפור הכה גלים והופיע בכל אתרי החדשות המסקרים תופעות שכאלה. החברה המפעילה את האסקייפ רום מסרה כי היא אינה יודעת את זהותו של העבריין המיסתורי. אך סביר להניח שכל העניין הוא חלק ממהלך שיווקי מתוחכם. בביקור זריז בעמוד הפייסבוק של חדר הבריחה תוכלו לראות סרטוני לייב שפרסם מנהל האתר, נתנאל ויצ'י, עם שיערו האדומני הבוהק. קשה להתעלם מהדימיון הרב בינו לבין הקונדסון מהסרטון הויראלי.

Amazing Escape Room Montgomery
נתנאל ויצ'י | צילום: Amazing Escape Room Montgomeryville PA

מערכת ביזאר מבקשת להזכיר לקוראיה שלא כדאי להאמין לכל דבר שקוראים ברשת. אגב, שמעתם כבר על העדות של רוח רפאים שעזרה להרשיע רוצח?