חברת לגו למשטרת קליפורניה: הפסיקו להשתמש בראשי לגו בצילומי החשודים שלכם

לגו הורתה למשטרת מורייטה בקליפורניה להפסיק להסוות את פני החשודים בצילומי המעצר שלה באמצעות ראשי לגו. המשטרה כיבדה את הדרישה, וכעת מחפשת דרכים יצירתיות לשעשע את עוקביה

Murrietapd 4
חשודים במעצר | צילום: MurrietaPD

משטרת מורייטה בקליפורניה נוהגת לשתף את תושביה בפעולות השיטור שלה דרך הרשתות החברתיות. מאחר והחוק בקליפורניה אוסר על שיתוף תמונות של חשודים בפשעים לא אלימים, היא מצאה דרך יצירתית ומשעשעת להסוות את פניהם. במקום לחשוף את פניהם של העבריינים, דאגה המשטרה לכסות אותם בראשי לגו.

אנשי הסושיאל של המשטרה ודאי היו מרוצים, כי התמונות הללו הפכו לוויראליות בקרב התושבים. אך היו מי שפחות התלהבו מהבריף – חברת לגו העולמית.

Murrietapd 3
תמונת מעצר חשודים | צילום: MurrietaPD

לגו פנתה למשטרה בדרישה שיפסיקו להשתמש בראשי הלגו בצילומי המעצרים שלהם ברשתות החברתיות משום שהן מפרות את הקניין הרוחני שלה. במשטרה כיבדו את הדרישה, ומסרו כי הם יבחנו דרכים אחרות על מנת להמשיך ולפרסם את התוכן לעוקבים שלהם.

Murrietapd 1
מסדר זיהוי | צילום: MurrietaPD

בתגובה שפרסמה המשטרה נכתב: "משטרת מורייטה מתגאה בשקיפות שלה עם הקהילה, אך גם מכבדת את הזכויות וההגנות של כולם כפי שמוגדר בחוק, אפילו של חשודים. כדי לחלוק את המתרחש במורייטה, בחרנו לכסות את פניהם של חשודים כדי להגן על זהותם תוך התאמות לחוק החדש".

אולי יעניין אותך גם: שוטר סמוי בתחפושת של דב תפס סוחרת סמים עם בלון בצורת לב

בראיון לרשת FOX, מסר סגן מפקד התחנה, ג'רמי דוראנט: "קבוצת לגו פנתה אלינו וביקשה מאיתנו בכבוד להימנע משימוש בקניין הרוחני שלהם בתוכן במדיה החברתית שלנו. אנו בוחנים כעת שיטות אחרות להמשיך ולפרסם את התוכן שלנו בצורה מושכת שתעניין את העוקבים שלנו".

Murrietapd 2