מלחמת העולמות: מה יקרה כשדורין וסהר ייפגשו באיחוד?

הם התחילו את המשחק בברית אחת משותפת וחזקה, אבל אז דורין עברה לשבט השני, השתלבה שם מהר מדי, קראה לחברי שבט בייבאין "האקסים שלה" - ופתחה חזית מול סהר; הוא לא נותר חייב, ומול כולם המליץ לסגולים להדיח אותה ומהר; אז רק תתארו מה יקרה ביניהם עכשיו באיחוד | הישרדות, שבוע האיחוד

זמן צפייה: 00:16

תפסו מחסה, הכינו את הפנסים - ובעיקר תשתדלו שלא להיכנס לפאניקה: מלחמת העולם מתקרבת, וזה הולך להיות מ-פ-ח-י-ד-! על מה אנחנו מדברים אתם שואלים? על הפגישה הצפויה בין סהר לדורין באיחוד השבטים הכה מצופה של העונה. אז מה יקרה שם? צרחות, אלא מה.

לכתבות נוספות בהישרדות:

אבל איך קרה שהשניים - שבכלל היו חברים לברית החזקה בשבט בייבאין - הפכו לכאלה צ'ילבות?! אז ככה: הכול התחיל עם המעבר המפתיע של דורין לשבט טגאלוג. היא, שנאלצה להשתלב בשבט חדש ומגובש, עשתה זאת בדרך שיש יאמרו תמוהה ומשונה כאילו לא הייתה בבייבאין מעולם - וסהר לא קיבל זאת בעין יפה.

בקושי חלף יום מאז אותו מעבר, דורין אמרה על שטיח המשימות כי מבחינתה, בייבאין הם כמו האקס שלה וכעת היא כל כולה פועלת למען הסגולים. עניין ה"אקס" לא עבר חלק בגרון של סהר ושל ספיר קשתי (שכבר הודחה) והם פתחו במתקפה אל מול כולם: "אני רוצה להזהיר אתכם", אמר כהן לסגולים, "אני ממליץ שתדיחו אותה". "היא באה לשחק ולדרוס בדרך", הוסיפה ספיר.

דורין דותן, סהר כהן, הישרדות, האיחוד
הישרדות | צילום: רשת 13

העלבון היה צורם מדי עבור דורין, שאומנם באותו הרגע על השטיח שמרה על איפוק - אבל בהמשך הודתה שנפגעה, טענה שמדובר בחרם של ממש, ואמרה: "השפילו אותי, אני פגועה. הם לקחו את זה רחוק מדי". מאז אותו הרגע ועד עכשיו, היא רק מייחלת לנקמה: קשתי כבר הודחה מהמשחק, אלא שסהר עדיין לא - ונראה שדורין תעשה הכול בשביל להשיב את כבודה האבוד.