אסון בחיפה: אדם נספה בשריפה שפרצה במבנה

לוחמי האש איתרו את האדם כשהוא ללא סימני חיים במבנה הבוער, וחילצו אותו להמשך טיפול. עם זאת, גורמי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. צוות חקירה מיוחד הוקם לבדיקת נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:13

אדם נספה היום (חמישי) בשריפה שפרצה במבנה ברחוב הקלעים שבחיפה. במהלך הסריקות במבנה הבוער, איתרו לוחמי האש את האדם וחילצו אותו להמשך טיפול של גורמי הרפואה, שנאלצו לקבוע את מותו.

מכבאות והצלה לישראל נמסר כי מפקד תחנת חיפה טפסר משנה סויסה יצחק נמצא במקום, וכי מפקד מחוז חוף טפסר צביקה מויאל בדרכו לאירוע גם כן. כמו כן, צוות חקירה מיוחד בראשות ראש ענף חקירות של מחוז חוף הוקם לטובת בדיקת נסיבות האירוע.

זירת השריפה בעין נקובא ואבו גוש שבאזור ירושלים
זירת השריפה באזור ירושלים | צילום: היחידה האווירית כבאות והצלה לישראל

לפני כשבוע, שריפה גדולה פרצה בשטח פתוח סמוך ליישוב עין נקובא ואבו גוש שבאזור ירושלים. לוחמי האש בסיוע מטוסי הכיבוי של טייסת הכבאות הצליחו להשתלט על השריפה ולבלום אותה, לאחר שהתפשטה במהירות בעקבות הרוחות החזקות המנשבות באזור ומזג האוויר השרבי, ומנעו מהאש להתפשט אל עבר היישובים הסמוכים. לא דווח על פצועים או נפגעים באירוע.

מכבאות והצלה לישראל נמסר כי 58 צוותי כיבוי ושמונה מטוסים פעלו לכיבוי השריפה מהקרקע ומהאוויר, ולוחמי האש נשארו בשטח בכוחות גדולים במשך כל הלילה בכדי לבצע כיבוי סופי של השריפה, ומניעת התחדשות האש בשנית.