בעקבות תרומותו להסברה: השחקן נייט בוזוליץ' ידליק משואה

שרת התחבורה מירי רגב הודיעה על הבחירה בכוכב "יומני הערפד", פעיל בהסברה למען ישראל בעולם, לשאת את "משואת חזית ההסברה" יחד עם יוסף חדאד ואלה קינן. "מנגיש למיליוני עוקבים את סיפורה של ישראל"

השחקן האוסטרלי נייט בוזוליץ'
השחקן האוסטרלי נייט בוזוליץ' | צילום: מתוך אינסטגרם

שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום (שלישי) כי השחקן האוסטרלי וכוכב "יומני הערפד" נת'ניאל (נייט) בוזוליץ', פעיל בהסברה למען ישראל בעולם, ישיא את "משואת חזית ההסברה" יחד עם יוסף חדאד ואלה קינן. מטעמה של השרה רגב נמסר כי "נת'ניאל בוזוליץ' הוא תומך נלהב של מדינת ישראל, ועמוד האינסטגרם הפופולרי שלו מנגיש למיליוני עוקבים את סיפורה של ישראל ואת נקודת המבט הישראלית. ימים ספורים אחרי מתקפת הפתע של חמאס הוא הגיע לביקור הזדהות בישראל", וכי "במהלך ביקורו פרסם פוסטים רבים בנושא הטרור הפלסטיני וטבח 7 באוקטובר ברשתות החברתיות, ואף התראיין על כך בתקשורת הישראלית".

בעת הבחירה בפעילי ההסברה להשאת המשואה, השרה כתבה כי "במקביל למתקפת חמאס, הותקפה ישראל במאמץ מתואם ואדיר ממדים גם בתקשורת וברשתות החברתיות, מול גורמים ששמו להם למטרה לפגוע בעצם זכותה להתקיים ולהגן על אזרחיה. כנגד כל אלה התייצבו אזרחים ואזרחיות שבחרו לא לעמוד מנגד, ופועלים ללא לאות, תוך שהם נחשפים להטרדות ואיומים רבים מספור, על מנת לספר את סיפורה של מדינת ישראל ולחזק את מעמדה בעולם".

יוסף חדאד
יוסף חדאד

ביום חמישי שרת התחבורה הודיעה כי בחרה ביוסף חדאד ואלה קינן כנציגי חזית ההסברה הישראלית, להשיא את אחת משתיים עשרה משואות הגבורה בהר הרצל ביום העצמאות תשפ"ד. יוסף חדאד, בן למשפחה ערבית נוצרית מחיפה, התנדב לשירות קרבי בצה"ל, שירת כמפקד ונפצע קשה במהלך מלחמת לבנון השנייה. לאחר שהשתקם החליט להקדיש את חייו למען ההסברה הישראלית בעולם תוך הדגשת השותפות בין יהודים לערבים, ובשנת 2018 הקים את עמותת "ביחד - ערבים זה לזה" אשר מקדמת את שילוב הערבים בישראל תוך קידום וצמצום הפערים ועידוד גיוס לצבא ולשירות הלאומי".

"החל מ-7 באוקטובר 2023, עם תחילת מלחמת חרבות ברזל, החל חדאד במסע הסברה נרחב ברשתות החברתיות בעד ישראל כשהוא חושף את פשעי חמאס והג'יהאד האסלאמי. חדאד משמיע את קולם של רבים מערביי מדינת ישראל הגאים באזרחותם הישראלית וחפצים בחיים של שותפות ושלום", נמסר מהשרה רגב, שהדגישה: "תכניו אפשרו למיליונים רבים להיחשף לפניה האמיתיות של החברה הישראלית - חברה המקריבה את עצמה לטובת ערכים של שלום, מוסריות ואהבת האדם. כמו כן, חרף איומים רבים על חייו ממשיך חדאד באומץ במאבקו להשמעת קולה של ישראל".

בנוסף, נמסר כי "אלה קינן היא בלוגרית טיולים ומשפיענית רשת ישראלית, שכנכדה למקימי קיבוץ כפר עזה וכקצינה במילואים לא יכלה לעמוד מנגד בעת שהחלו המתקפות על מדינת ישראל ברשתות החברתיות עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל. אלה הסבה את כל פעילותה ברשתות החברתיות לטובת המאבק ההסברתי למען מדינת ישראל, ואף יצרה וקידמה את ההאשטג hamasisisis# שתפס תאוצה בכל העולם. בפעילותה ברשת החברתית טוויטר נאבקה בתכנים מעודדי הסתה של משפעיני רשת וסייעה בהסרת ערוצים תומכי טרור. עוד נכתב כי "גולת הכותרת של פעילותה היא ניהולה של רשת עולמית בת עשרות אלפי מתנדבים, אשר תפקידם להגיב באופן מיידי לאירועים ולחולל באמצעותם תהודה למסרים ולתכנים שמייצגים את הסיפור הישראלי".