משפחות החטופים מול הכנסת: "הופקרנו, תסתכלו לנו בעיניים"

בני משפחות החטופים והנעדרים מקיימים מחאה מול משכן הכנסת בירושלים וקוראים לממשלה "לעשות הכול כדי להחזיר אותם הביתה". ורדה גולדשטיין, שבנה ונכדתה נרצחו ושלושה מנכדיה וכלתה נחטפו לעזה, אמרה לחדשות 13: "אני מתביישת. אף אחד לא רואה את הדמעות שלנו"

זמן צפייה: 05:23

בני משפחות החטופים והנעדרים הגיעו היום (שני) למשכן הכנסת בירושלים ומפגינים מול שעריו. המשפחות קראו לנבחרי הציבור לפעול להשבת יקיריהן, להתנות סיוע הומניטרי במתן תרופות לחטופים ולהתנגד להפסקת אש שאינה כוללת את השבתם.

להפגנה הגיעו גם תושבים מעוטף עזה, שבימים אלו התפנו לאילת, לים המלח, לשפיים ולמקומות נוספים ברחבי הארץ, וכן אזרחים ומתנדבים המלווים את המשפחות מאז השבת השחורה. כמו כן, הזמר עברי לידר השתתף בעצרת וליווה אותה בשיריו.

משפחות החטופים והנעדרים בתל אביב
משפחות החטופים והנעדרים בתל אביב | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ורדה גולדשטיין, שבנה ונכדתה נרצחו ושלושה מנכדיה וכלתה נחטפו לעזה, אמרה לחדשות 13: "אני מתביישת. הופקרנו. מגיע לנו שמדינת ישראל תעשה הכול כדי להחזיר את החטופים והנעדרים בשלום הביתה. נראה לי שאף אחד שם לא מקשיב. אף אחד לא שומע, לא רואה מה שקורה בעינינו הדומעות, בלב שנקרע לרסיסים. אף אחד לא מגיב, אנחנו לא יודעים שום דבר, ואנחנו רוצים, מבקשים: תעשו הכול, אבל הכול, כדי להחזיר אותם".