רופא נשים הושעה בעקבות תלונות על הטרדה מינית במרפאתו

רופא נשים בכיר מהצפון, החשוד בהטרדה מינית של שתי נשים לפחות, הושעה היום לשׁלושה חודשים מעבודתו בבית החולים רמב"ם שבחיפה. "פתאום הרגשתי את היד שלו על הכתף שלי והבנתי שהמטרה הבאה היא החזה", סיפרה המתלוננת ד"ר יעל סיגל כהן ב"שישי עם אילה חסון". עורכת הדין תמי אולמן מוסרת כי הוא מכחיש את החשד נגדו

בית החולים רמב"ם

תגובת נציבות שירות המדינה: "לאחר שנודע לנציבות שירות המדינה כי לאחר חקירה משטרתית יש בכוונת המשטרה להגיש נגדו כ"א נקטנו בהליך של השעיה, בכפוף לשימוע. בשימוע הוחלט להשעותו ל-3 חודשים. בתום אלו יתבצע מעקב אחר ההתפתחויות ונשקול המשך צעדים".

תגובת רמב״ם: "מנהל רמב"ם הודיע לרופא על החלטת נציבות שירות המדינה להשעותו לפרק זמן של שלושה חודשים. מדובר בהשעייה עקב תלונה על אירוע שקרה לכאורה במרפאה פרטית, מחוץ לבית החולים, אחרי שעות העבודה . עקב כך הנציבות אסרה על רמב"ם לנקוט בהליך כלשהו עד שתסתיים בדיקת הנציבות בנושא".

תגובת משרד הבריאות: "מבירור העניין עם נציבות שירות המדינה נמסר לנו כי העניין מצוי עדיין בשלבי חקירה בתחום הפלילי. לאחר סיום החקירה, וקבלת החלטה בעניין הגשת כתב האישום, ישקול משרד הבריאות המשך טיפולו בעניין".

תגובת הפרקליטות: "התיק התקבל בחודש דצמבר 2015 בפרקליטות מחוז חיפה (פלילי), ולאחר בחינתו הוחזר למשטרת ישראל להשלמות חקירה. בימים האחרונים הוחזר התיק לפרקליטות לבחינת חומר הראיות שנאסף"

הכתבה המקורית מ"שישי עם אילה חסון":

>> אחות בביה"ח רמב"ם: הוטרדתי מינית על ידי אח בכיר בבית החולים

לכתבות נוספות בחדשות:

>> שר האוצר והמשפטים לשעבר יעקב נאמן הלך לעולמו בגיל 77

>> ראש ממשלה בחקירה: אחד החשודים במתן טובות ההנאה - בעל אינטרסים כלכליים בישראל