מי יצטרפו לשירן ובן בן ברוך? כל מה שצריך לדעת לקראת חצי הגמר של "אוטו אוכל VIP"

בחצי הגמר הראשון של "אוטו אוכל VIP" עלו לגמר שירן ובן בן ברוך. כעת, הגיע תורם של ורד ועינב בובליל, תום פטרובר ואורית שחף וחיה וטום באום להתחרות על הכרטיס האחרון לגמר הגדול. לקראת הפרק, סיכמנו את מצב הנקודות של כל זוג וביררנו למי יש סיכוי גבוה יותר לקבל את הכרטיס - ומי יצטרך לעבוד קשה יותר?

זמן צפייה: 00:44

בחצי הגמר הראשון של "אוטו אוכל VIP" עלו לגמר שירן ובן בן ברוך. לקראת חצי הגמר השני (הערב ברשת 13), בו יתחרו הזוגות ורד ועינב בובליל, תום פטרובר ואורית שחף וחיה וטום באום על מקום בגמר, נזכרנו אילו מנות הם הכינו עד כה וסיכמנו את מצב הנקודות שלהם. אז, מי יהיה הזוג הנוסף שיעפיל לגמר? עשינו לכם סדר.

רגע לפני הניקוד של הזוגות, נזכיר את שיטת הניקוד: לשופטים אסף גרניט ורותי רוסו יש סך הכול 30 נקודות לחלק בין הזוגות בכל משימה ולטועמים בקהל יש 70 נקודות נוספות לחלק. סך הכול 100 נקודות שמתחלקות בין שלושת הזוגות.

לכתבות נוספות:

ניקוד הזוגות לאחר המשימה הראשונה:

במשימה הראשונה שלהם העונה, הזוגות קיבלו משימת בישול בנושא "לא זורקים אוכל", משימה שבה יצטרכו להכין מנת רחוב שמבוססת על אוכל מוצל.

בפוד טראק "סוף העולם" תום פטרובר ואורית שחף הכינו עוף מוקפץ בפיתה עם סלט וטחינה. השופטים העניקו להם 7 נקודות והטועמים בקהל 15 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהם בסבב הראשון הוא 22.

מתכון לעוף מוקפץ בפיתה עם סלט וטחינה של "סוף העולם"
מתכון לעוף מוקפץ בפיתה עם סלט וטחינה של "סוף העולם" | צילום: אוטו אוכל VIP

בפוד טראק "מטעמי בובליל" ורד ועינב בובליל הכינו מוסקה אישית לצד סלט משווייה וטחינה ירוקה. השופטים העניקו להן 8 נקודות והטועמים בקהל 37 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהן בסבב הראשון הוא 45.

מתכון למוסקה אישית לצד סלט משווייה וטחינה ירוקה של ורד ועינב בובליל
מתכון למוסקה אישית לצד סלט משווייה וטחינה ירוקה של ורד ועינב בובליל | צילום: אוטו אוכל VIP

בפוד טראק "בים בם באום" חיה וטום באום הכינו קיש בצל עם שמנת של פעם וסלט חסה. השופטים העניקו להם 15 נקודות והטועמים בקהל 18 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהם בסבב הראשון הוא 33.

מתכון לקיש בצל עם שמנת של פעם וסלט חסה של חיה וטום באום
מתכון לקיש בצל עם שמנת של פעם וסלט חסה של חיה וטום באום | צילום: אוטו אוכל VIP

סך הנקודות הכולל שקיבל כל צוות בסיבוב הראשון הוא: 45 נקודות חורד ועינב בובליל, 33 לחיה וטום באום, 22 לתום פטרובר ואורית שחף.

ניקוד הזוגות לאחר המשימה השנייה:

במשימה השנייה של הזוגות הם קיבלו משימת בישול בנושא פרחים.

בפוד טראק "סוף העולם" תום פטרובר ואורית שחף הכינו ניגירי סושי עם שניצל. השופטים העניקו להם 6 נקודות והטועמים בקהל 15 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להם בסבב השני הוא 21.

מתכון לניגירי סושי מטוגן עם שניצל ואורז כחול של "היהודים"
מתכון לניגירי סושי מטוגן עם שניצל ואורז כחול של "היהודים" | צילום: אוטו אוכל VIP

בפוד טראק "מטעמי בובליל" ורד ועינב בובליל הכינו רביולי עם פרחים במילוי טרשי תפוחי אדמה. השופטים העניקו להן 6 נקודות והטועמים בקהל 11 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להן בסבב השני הוא 17.

מתכון לרביולי עם פרחים במילוי טרשי תפוחי אדמה
מתכון לרביולי עם פרחים במילוי טרשי תפוחי אדמה | צילום: אוטו אוכל VIP

בפוד טראק "בים בם באום" חיה וטום באום הכינו עוגת משמש ושקדים עם פרחי בזיליקום. השופטים העניקו להם 18 נקודות והטועמים 44 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להם בסבב השני הוא 62.

מתכון לעוגת משמש ושקדים עם פרחי בזיליקום לצד תה סגול
מתכון לעוגת משמש ושקדים עם פרחי בזיליקום לצד תה סגול | צילום: אוטו אוכל VIP

סך הנקודות הכולל שהתווסף לכל צוות בסיבוב השני הוא: 62 נקודות לחיה וטום באום, 21 לתום פטרובר ואורית שחף, 17 לורד ועינב בובליל.

מצב הנקודות אחרי שני המקצים:

פוד טראק "סוף העולם" במקום השלישי עם 43 נקודות.

פוד טראק "מטעמי בובליל" במקום השני עם 62 נקודות.

פוד טראק "בים בם באום" במקום הראשון עם 95 נקודות.

אז האם הניצחון מובטח לטום וחיה או שאחד מהזוגות האחרים יבשל מהפך ויקבל את הכרטיס השני לגמר.