שי מגיב לחני: "למה אנחנו פחות מאימא? אנחנו לא שק חבטות!"

אחרי הדרמה בפרק האחרון של "פקין אקספרס", שבו חני אמרה לשי ואיציק כי "רגש אימהי הוא לא כמו רגש אבהי", שי לא נותר חייב, ובפוסט נוקב באינסטגרם הגיב לחני ("אבא זה לא פחות מאימא") - והתייחס גם להיותו אב גרוש

זמן צפייה: 02:46

איציק ושי, הגרוש והנוכחי מ"פקין אקספרס", הפתיעו את כולם בבחירה שלהם להתחרות ביחד במשחק. שי בזוגיות עם איילין, גרושתו את איציק, וגם לשי יש ילדים מנישואים קודמים. יחד הם הראו לקהל הישראלי שהגרוש והנוכחי יכולים לשמור על יחסים טובים, שלא לומר על חברות מעוררת הערצה.

לכתבות נוספות בנושא "פקין אקספרס":

בפרק האחרון של "פקין אקספרס", רם וטל עמדו בדילמה אחרי שזכו במשימת היתרון - להעניק מסר מהבית לשי ואיציק או לחני ומעיין? חני ציפתה ששי ואיציק יוותרו ויעניקו להן את המסר בטענה שמעיין השאירה ילד בן חמישה חודשים בבית, ואף הוסיפה: "רגש אימהי ורגש אבהי זה לא אותו דבר". שי מנגד טען: "לכולם יש ילדים פה" - ולא היה מוכן לוותר על המסר. רם וטל אחרי דילמה לא פשוטה בחרו להעניק את המסר לשי ואיציק, מה שלא התקבל יפה אצל חני ומעיין.

מתוך האינסטגרם של שי
מתוך האינסטגרם של שי | צילום: מתוך האינסטגרם של שי

האמירה השנויה במחלוקה של חני לא השאירה את שי אדיש לאחר צפייה בפרק והוא החליט להגיב לחני בפוסט נוקב באינסטגרם, בו שם על השולחן את דעתו בנושא: "התגרשתי מאמא של הילדות שלי, לא מהילדות שלי" טען שי בפוסט. "אולי לא נהיה שם כל לילה כשאולי יעלה החום, וזה מציף רגש, רגשות פספוס, תסכול, תמיד נרגיש לא מספיק, ואז גם כל העולם שם אותך בפינה. אני אבא - וזה לא פחות מאמא".

שי לא עצר שם והמשיך להטיח סטיגמות שהוא חי איתם בתור אבא גרוש: "אנחנו אבות גרושים, לא שק חבטות, לא כספומט נייד, אנחנו לא סוג ב'. אבות גרושים זה לא פחות מאימהות גרושות!". כמו שהיה אפשר לראות בפרק, המתיחות בין שי ואיציק, חני ומעיין עלתה שלב והצמדים לא רואים עין בעין. כמו שזה נראה מעכשיו - זאת רק ההתחלה.

 

פקין אקספרס - מחר (שני) ברשת 13